EBSO KOBİ OKULU AİLE ŞİRKETLERİNİ ANLAMAK, DEĞİŞİM, KURUMSALLAŞMAK VE SÜREKLİLİK


Kurum:EBSO KOBİ OKULU&KALDER

Tarih:30 Kasım 2021, Salı

Saat:10:00-16:00

Fiyat:175 TL

Sayın Üyemiz,

EBSO KOBİ OKULU eğitim programı kapsamında, Türkiye Kalite Derneği (KALDER) İzmir Şubesi ile yapılan işbirliği neticesinde planlanan “AİLE ŞİRKETLERİNİ ANLAMAK, DEĞİŞİM, KURUMSALLAŞMA VE SÜREKLİLİK”  konulu eğitim;  30 Kasım 2021 Salı günü 10:00-16:00 saatleri arasında, online olarak zoom uygulaması üzerinden yapılacaktır.

Eğitim sonunda katılımcılara katılım belgesi verilecektir. Eğitime katılmak isteyen üyelerimizin başvurularını en geç 26.11.2021  Cuma günü saat 17.00’ye kadar http://www.ebso.org.tr/tr/kobiokulu linkinde ilgili eğitimin içerisine yapmaları ve eğitim ücretinin yatırıldığını gösteren banka dekontunu seniha.aslan@ebso.org.tr e-posta adresine göndermeleri gerekmektedir.

Eğitim programı aşağıda yer almakta olup, konuyu bilgilerinize sunarım.

 

Saygılarımla,

 

Mustafa KALYONCU

Genel Sekreter

 

 

EKLER: Eğitim programı, eğitmen özgeçmişi

NOT: Katılım 30 kişi ile sınırlı olup; katılımcılar başvuru sırasına göre belirlenecektir.  8 kişinin altında katılım olması durumunda eğitim açılmayacaktır.

Eğitim Ücreti: 175-TL (KDV Dahil).

Eğitim Ücretinin IBAN Numarası: TR 33 0001 5001 5800 7301 4457 19 ile Ege Bölgesi Sanayi Odası Vakfı (EBSOV) İktisadi İşletmeleri Vakıfbank Kemeraltı Şubesi (Şube Kodu:0015) KALDER EĞİTİMİ adı ile katılımcı ismi ve firma adı belirtilerek yatırılması gerekmektedir. İlgili banka dekontunu 0232 483 29 26 nolu faksa veya seniha.aslan@ebso.org.tr e-posta adresine gönderen katılımcılar için KESİN KAYIT yapılacaktır. Banka dekontunu gönderdikten sonra lütfen 0232 455 29 72 numaralı telefondan dekontun ulaştığına dair teyit alınız.

EĞİTİMİN AMACI:

Bu eğitimin amacı, ülkemizde faaliyet gösteren tüm şirketlerin % 95’ini oluşturan Aile Şirketlerinde Kurumsallaşmanın önemi ve gerekliliği ile ilgili farkındalık yaratarak sağlıklı bir kurumsallaşma sürecini başlatmak için ilk ve doğru adımları atmak. Farkında olmak, katılımcılara, düşünmedikleri, ya da düşündükleri halde uygun kelimelerle dillendiremedikleri birçok soruyu gündemlerine getirebilmek yetisini kazandırırken aynı zamanda değişim ve buna bağlı geçişlerde karşılaşılacak birçok zorlayıcı durumun üstesinden gelebilmelerine katkıda bulunmaktır.

EĞİTİM İÇERİK:

  1. Giriş
  2. Aile Şirketi Nedir
  3. Kurulma Nedenleri, Yaşam Süreleri
  4. Avantaj, Dezavantajları
  5. Aile Şirketlerinde Paydaşların Rolleri
  6. Aile Anayasası
    1.  Aile Meclisi
    2.  Aile Konseyi
    3.  Aile Konseyi Tüzüğü
    4.  Danışma Kurulu
  7. Aile Şirketlerinde Baba-Oğul İlişkisi
  8. Kurucuya «Birinci nesil» Öneriler
  9. Çocuklara «İkinci nesil» Öneriler
  10. Kurumsal Yönetim Nedir, Ne Değildir?
  11. Kurumsal Yönetim Neden Önemlidir?
  12. Kurumsal Yönetim İlkeleri ve Unsurları
  13. Kurumsal Yönetimde Hesap Verebilirlik ve Şeffaflık
  14. Kurumsallaşma ve Sürdürülebilirlik
  15. Kurumsallaşma Süreci ve Adımları
  16. Kurumsallaşma ve Sürdürülebilirlik Yolunda Karşılaşılan Sorunlar
  17. Son Değerlendirmeler ve Kapanış

 

EĞİTMEN:

ALİ SERDAR SÜALP

İstanbul doğumlu olan Ali Serdar SÜALP, lisans eğitimini ODTÜ, İşletme Bölümü’nde tamamlamıştır.  Profesyonel çalışma hayatına 1979 yılında İMSA A.Ş.’de (Coca Cola) Pazarlama Müdür Yardımcısı olarak başlamış, daha sonra kariyerine Ram Dış Ticaret A.Ş.’de Yönetici olarak devam etmiştir. Sonraki yıllarda Ram-Kofisa Pacific Ltd.’de Genel Müdür, Arçelik A.Ş’.de Orta Doğu, Körfez Ülkeleri ve Afrika Kıtası Yöneticiliği, son olarak da BEKO-Egypt Ltd. Genel Müdür pozisyonlarında görev yapmıştır. 2015 yılında profesyonel hayatını noktalayıp eğitim ve danışmanlık hayatına başlamıştır.

İstanbul Teknik Üniversitesi Uzay ve Havacılık Fakültesinde Hava Yolu İşletmeciliği ve Uçuş Deneyimleri dersleri de veren Ali Serdar SÜALP evli ve bir kız çocuğu babasıdır.

 

2015 - ….                  Serbest Danışman                         Yönetim Danışmanı

2012 – 2015             BEKO-Egypt Ltd.                            Genel Müdür

2000 - 2012              Arçelik A.Ş.                                     Yönetici        

1998 - 2000              Ram Kofisa Pacific Ltd.                  Genel Müdür

1982 - 1998              Ram Dış Ticaret A.Ş.                     Yurt Dışı Bölge Müdürü

1980 - 1982              Bahattin Gören                               Yurt Dışı Ofis Mdr. Yrd.

1979 -1980               IMSA A.Ş.                                       Pazarlama Mdr. Yrd.

 

 

 

 

 

KATILIM FORMU: 30 Kasım 2021, Salı *10:00-16:00 *Dış Mekan


 

 

 

 

 

Şifremi hatırlat


Lütfen mail adresinizi veya firma sicil numarasını giriniz.

Not: spam maillerinizide kontrol ediniz.