EBSO KOBİ OKULU TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ EĞİTİMİ


Kurum:EBSO KOBİ OKULU&KALDER

Tarih:22 Ekim 2019, Salı

Saat:09:00-17:30

Fiyat:350 TL

EĞİTİMİN ADI: TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ

EĞİTİM TARİHLERİ: 22 VE 23 EKİM 2019

EĞİTİM SÜRESİ: 2 GÜN

EĞİTİM ÜCRETİ: 350 TL

 

 

Sayın Üyemiz,

 

KOBİ OKULU eğitim programı kapsamında, Türkiye Kalite Derneği (KALDER) İzmir Şubesi ile yapılan işbirliği neticesinde planlanan “TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİkonulu eğitim; 22-23 Ekim 2019 Salı ve Çarşamba günleri 09:30-17:30 saatleri arasında, Odamız 5. Kat Dr. Aydemir AŞKIN Toplantı Salonu’nda düzenlenecektir. Eğitim sonunda katılımcılara katılım belgesi verilecektir.

Eğitime katılmak isteyen üyelerimizin başvurularını en geç 18.10.2019 Cuma günü saat 17.00’a kadar http://www.ebso.org.tr/tr/kobiokulu linkinde ilgili eğitimin içerisine yapmaları ve eğitim ücretinin yatırıldığını gösteren banka dekontunu seniha.aslan@ebso.org.tr e-posta adresine göndermeleri gerekmektedir. Eğitim programı aşağıda yer almakta olup, konuyu bilgilerinize sunarım.

Saygılarımla,

 

Mustafa KALYONCU

Genel Sekreter

 

EKLER: Eğitim programı, eğitmen özgeçmişi

NOT: Katılım 20 kişi ile sınırlı olup; katılımcılar başvuru sırasına göre belirlenecektir. 12 kişinin altında katılım olması durumunda eğitim açılmayacaktır.

Katılım Ücreti 350-TL (KDV Dahil) olup, eğitim ücretine, ikramlar, öğle yemeği ve basılı materyaller dahildir. Eğitim ücretinin IBAN Numarası: TR 33 0001 5001 5800 7301 4457 19 ile Ege Bölgesi Sanayi Odası Vakfı (EBSOV) İktisadi İşletmeleri Vakıfbank Kemeraltı Şubesi (Şube Kodu:0015) KALDER EĞİTİMİ adı ile katılımcı ismi ve firma adı belirtilerek yatırılması gerekmektedir. İlgili banka dekontunu 0232 483 29 26 nolu faksa veya seniha.aslan@ebso.org.tr e-posta adresine gönderen katılımcılar için KESİN KAYIT yapılacaktır. Banka dekontunu gönderdikten sonra lütfen 0232 455 29 72 numaralı telefondan dekontun ulaştığına dair teyit alınız.

TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ EĞİTİMİ

Tedarik Zinciri Yönetimi (TZY), müşteri ve diğer paydaşlar için değer yaratan ürün, hizmet ve bilgi sağlamak amacıyla, ilk tedarikçiden son kullanıcıya kadar olan kilit iş süreçlerinin entegrasyonu ve planlamasıdır. Aynı zincir kapsamında birbirinden bağımsız firmaların süreçlerini kapsayan dışsal, şirket içi tedarik, üretim ve dağıtım süreçlerini kapsayan ise içsel tedarik zinciri olarak adlandırılır.

HEDEF

Eğitimde, TZY konusundaki temel kavramlar, ilkeler ve çözüm yaklaşımlarının paylaşımı ve tartışılması amaçlanmaktadır. Lojistik yönetiminden daha yeni ve daha kapsamlı bir yaklaşım olan Tedarik Zinciri Yönetiminin (Supply Chain Management) temel felsefesi, fonksiyonları, bileşenleri ve yöntemlerinin açıklanarak, zincir boyunca gerçekleşen tüm üretim-lojistik faaliyetlerinin daha etkin ve verimli planlanmasının ve izlenmesinin sağlanmasıdır.

İÇERİK

  • Tedarik Zinciri (TZ) Kavramı
  • TZ'nde Bilgi Bozulması, Kamçı Etkisi (Bullwhip Effect), Neden ve Sonuçları
  • Tedarik Zinciri Yönetimi (TZY) Kavramı
  • Lojistik Yönetimi ve TZY Farklılıkları
  • TZY Evrimi, İçsel ve Dışsal TZY
  • TZ Karmaşıklığı Sorunu
  • TZY İlkeleri
  • 3 A (Triple A) TZY, Çeviklik, Adaptasyon ve İşbirliği
  • Tedarik Zinciri Paradigmaları, İtme-Çekme, Yalınlık-Çeviklik, Erteleme
  • Yeşil ve Tersine TZY
  • İzlenebilirlik
  • Lojistik Dış Kaynak Kullanımındaki Gelişim, Üçüncü Parti (Taraf) ve Dördüncü Parti Lojistik Kavramları (3PL, 4PL)
  • TZY Yaklaşımları
  • TZY Organizasyonu
  • Ağ Tasarımı
  • Talep ve Arz Planlama
  • Tedarik Zinciri Analizi, Haritalama, Optimizasyonu ve Yönetimi (SCOR Modeli)
  • ERP, APS ve SCM Yazılımları
  • Hızlı Yanıt Sistemleri (Quick Response, VMI, ECR, vbg.)
  • TZY Yararları

KATILIMCI PROFİLİ

Şirketlerin tedarik zinciri bölümü personeli, şirketlerinde TZY yaklaşımı uygulamak isteyenler, akademisyenler, danışmanlar, araştırmacılar.

EĞİTMEN ÖZGEÇMİŞİ                                                                                   

BAHAR ER

Dokuz Eylül Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Bölümü'nden 1990 yılında mezun oldu. 1990-1993 yılları arasında tekstil sektöründe üretim planlama uzmanı olarak çalıştı. 1993-2013 yılları arasında BOSCH Termoteknik şirketinde görev yaptı. Bu sürenin 3 yılı (2001-2004) Almanya merkezde geçti.

Yaptığı Çalışmalar :

- Üretim Planlama,

- Problem Çözme Teknikleri,
- Malzeme ve Sevkiyat Planlama,
- Lojistik Yönetimi,
- Depo Yönetimi,
- Metod Mühendisliği,
- İş Ölçümü ve Standardizasyonu Proje Liderliği,
- TPM ( Toplam Verimli Bakım) Proje Liderliği,
- Hızlı Kalıp Değiştirme Proje Liderliği,
- Yalın Üretim ve Yönetim Plant Koordinatörlüğü,
- Yatırım Planlama ve Yürütme,
- Bütçe Planlama,
- Ergonomi.

 

2013 yılından bu yana profesyonel koçluk, mentorluk, danışmanlık ve eğitmenlik yapmaktadır.

 

 

KATILIM FORMU: 22 Ekim 2019, Salı *09:00-17:30 *Aydemir Aşkın


 

 

 

 

 

Şifremi hatırlat


Lütfen mail adresinizi veya firma sicil numarasını giriniz.

Not: spam maillerinizide kontrol ediniz.